Els Segadors
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Per Els NouVinguts

5 participantes

Ir abajo

Per Els NouVinguts Empty Per Els NouVinguts

Missatge  El segador Dv Maig 30, 2008 12:29 am

Senyors Envieu la solicitud si esteu interessats al major imperi Catala de Ogame (en progres d'expancio)
El segador
El segador
Catalans

Nombre de missatges : 158
Data d'inscripció : 28/05/2008
Edad : 31

Tornar a dalt Ir abajo

Per Els NouVinguts Empty interessat en ingressar

Missatge  anònim u Dc Jun 25, 2008 1:26 am

Salut!
En primer lloc dir que per mi és una grata sorpresa veure que existeix una aliança en que es pugui parlar en la meva llengua... gràcies!!
En segon lloc m'agradaria saber si teniu un mínim de punts per entrar a l'aliança i, en cas afirmatiu, saber quin és.
Si esteu oberts a incorporacions dir-vos que actualment tinc poc més de 10.000 punts però avanço força ràpid... (vaig ser al top 100 de l'uni2 i al 300 del 5...)
Per últim demanar disculpes per presentarme com a "anònim", però es que ara mateix estic en una altra aliança que no crec que es prengui molt bé que estigui pensant en canviar... jeje
Au espero que fins aviat!!
Canya contra el ".es"!

anònim u
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

Per Els NouVinguts Empty Re: Per Els NouVinguts

Missatge  henry Dc Jun 25, 2008 1:03 pm

el limit es de 22.000 punts, pero pots mandar la solicitud a la pedrera, ara si dius k pujes aviat si es cau esperat una mica i despres vens, aixo com vulguis

lo k s'ho prenguin malament com no sigui la SPQR, xd

henry
Catalans

Nombre de missatges : 130
Data d'inscripció : 30/05/2008

Tornar a dalt Ir abajo

Per Els NouVinguts Empty Re: Per Els NouVinguts

Missatge  El segador Dc Jun 25, 2008 3:14 pm

Envia la solicitud, !!! Henry casi k agafem tots els k vulguin entrar, despres ya intentarem organitzarpedrera o algo. OK ¿?
El segador
El segador
Catalans

Nombre de missatges : 158
Data d'inscripció : 28/05/2008
Edad : 31

Tornar a dalt Ir abajo

Per Els NouVinguts Empty Re: Per Els NouVinguts

Missatge  anònim u Dc Jun 25, 2008 10:54 pm

aviam doncs aleshores l'enviaré ja...
el meu nom al joc és PSYCHEDELICHAT, i ja us dic que em comprometo a arribar ràpid als 22000 punts, d'acord?
Fins ara!!

anònim u
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

Per Els NouVinguts Empty interessat

Missatge  padrik Dc Ago 06, 2008 7:01 pm

wenas, pot ser que d'aci endavant estigue interessat en formar part de la vostra aliança, tinc 90.000 puntos y el meu nom d'usuari es padrik, podria entrar si al final em decidisc?

PD: normalment parle castella pero com catala que soc se parlar catala, hauria algun problema si parlare en castella?

padrik
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

Per Els NouVinguts Empty puc entrar amb 47.500 punts a la principal?

Missatge  jakinus Dc Nov 05, 2008 8:52 pm

Hola, com que 22.000 punts?? per entrar a la alianza principal, si es aixi que algu respongi que jo tinc casi 50.000 punts i pensava que s'avia de ser top 1600 per entrar, clar k millor aixi no?? XD

jakinus
Catalans

Nombre de missatges : 180
Data d'inscripció : 03/11/2008
Edad : 30

Tornar a dalt Ir abajo

Per Els NouVinguts Empty Re: Per Els NouVinguts

Missatge  jack45 Dv Nov 07, 2008 5:14 pm

sisi! top 1600! Very Happy Very Happy

jack45
Catalans

Nombre de missatges : 202
Data d'inscripció : 28/05/2008

Tornar a dalt Ir abajo

Per Els NouVinguts Empty Re: Per Els NouVinguts

Missatge  jakinus Dv Nov 07, 2008 9:22 pm

i no pot ser top 1700?? Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy

jakinus
Catalans

Nombre de missatges : 180
Data d'inscripció : 03/11/2008
Edad : 30

Tornar a dalt Ir abajo

Per Els NouVinguts Empty Re: Per Els NouVinguts

Missatge  sotomondro Ds Nov 08, 2008 6:34 pm

si, si jackinus...tu no corris massa que adivina qui sera el proxim alcalde¡¡¡¡jejejejejej
per cert, si canvieu el minim d'acces aviseu que tindre que adaptar els rangs...

sotomondro
Catalans

Nombre de missatges : 39
Data d'inscripció : 29/10/2008

Tornar a dalt Ir abajo

Per Els NouVinguts Empty Re: Per Els NouVinguts

Missatge  jakinus Dl Nov 10, 2008 10:54 pm

per cert, quan sigi top 1620 o por ai maure desperar a ser 1600 justos o em passareu igualment? eske ia tinc ganes d'anar jiijiji

jakinus
Catalans

Nombre de missatges : 180
Data d'inscripció : 03/11/2008
Edad : 30

Tornar a dalt Ir abajo

Per Els NouVinguts Empty Re: Per Els NouVinguts

Missatge  jakinus Dg Nov 16, 2008 5:15 pm

taxan!!

aviso ara, em falten nomes 16 posicions per ser top 1600 o sigi que quano sigi surtire de la cantera i entrare a la principal!!!

a veure si no tardeu en aceptarme!!! que porto tot el mes fen el maxim per arivar el maxim posible a la principal juas juas

a mes, ara estic fent el terraformer, que em donara uns puntets, segurament mo gastare tot en defensa per arrivar avans juas juas

jakinus
Catalans

Nombre de missatges : 180
Data d'inscripció : 03/11/2008
Edad : 30

Tornar a dalt Ir abajo

Per Els NouVinguts Empty Re: Per Els NouVinguts

Missatge  xXx Dg Maig 09, 2010 3:30 am

Home! Si hi ha gent de la terra per l'univers 49! Very Happy

La majoria de gent catalana de l'ogame que conec prové de l'Espai 8 ^^ (mare meva, quin tros de joc en la nostra llengua Razz)

M'ha fet gracia trobar-me amb vosaltres! =), us desitjo molta sort com alianza, si necesiteu alguna cosa ja sabeu com contactar amb mi Razz

Adeu!

xXx

xXx
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

Per Els NouVinguts Empty Re: Per Els NouVinguts

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt


 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum