Una sola aliança catalana
3 participantes
Pàgina 1 de 1
Una sola aliança catalana
Primer de tot, em presento:
Soc el relacions publiques de la aliança CAT, i aixo o faig conjuntament amb El Segador, i amb la opinio de la aliança , que acutalment a donat un 100% de respostes al SI.
Vam pensar, que els catalans ens hauriem de fer notar al ogame, i que en ves de estar tots en 10-15 aliançes diferents, podriem fer una sola aliança, una aliança catalana, que segurament es situaria entre els millors, ja que els catalans ja ho som!!
Doncs aquest fil, esta perque ens exposeu les vostres decicions, de si voleu o no formar par daquesta nova aliança, debatir les normes de la nova aliança, desde els rangs, fins a la seva cantera, els punts minims de la aliança, etc..
Nosaltres ja em proposat algo, i es que, els liders de les aliançes respectives k suneixin, el seu rang no sigui el corrent, sino que seria:
El Segador [CAT]
El Segador [B49]
El Segador [Aqui la aliança de la qual proveniu]
i aixi, tots els liders de les antigues aliances
si teniu alguna proposta, o millora de les que tenim, comenteu-ho i o votarem, i jo anire actualitzant-ho..
Salut!!
Soc el relacions publiques de la aliança CAT, i aixo o faig conjuntament amb El Segador, i amb la opinio de la aliança , que acutalment a donat un 100% de respostes al SI.
Vam pensar, que els catalans ens hauriem de fer notar al ogame, i que en ves de estar tots en 10-15 aliançes diferents, podriem fer una sola aliança, una aliança catalana, que segurament es situaria entre els millors, ja que els catalans ja ho som!!
Doncs aquest fil, esta perque ens exposeu les vostres decicions, de si voleu o no formar par daquesta nova aliança, debatir les normes de la nova aliança, desde els rangs, fins a la seva cantera, els punts minims de la aliança, etc..
Nosaltres ja em proposat algo, i es que, els liders de les aliançes respectives k suneixin, el seu rang no sigui el corrent, sino que seria:
El Segador [CAT]
El Segador [B49]
El Segador [Aqui la aliança de la qual proveniu]
i aixi, tots els liders de les antigues aliances
si teniu alguna proposta, o millora de les que tenim, comenteu-ho i o votarem, i jo anire actualitzant-ho..
Salut!!
galactus_2- Admin
- Nombre de missatges : 239
Data d'inscripció : 29/05/2008
Re: Una sola aliança catalana
no no
jo diria k no stem en guerra!
jo diria k no stem en guerra!
joakim5- Catalans
- Nombre de missatges : 26
Data d'inscripció : 20/06/2008
wola!
Hola, ara mateix estic deixant la meva aliança actual SSD, per la seva poca activitat...
I n'he estat buscant aliançes, ya questa m'ha semblat la millor!!
Y bueno m'agradaria ingressar en CAT!!!!
Tardare mes o menys una setmana en enviar la solicitud (quan acabi de marxar e SSD)
Visca Catalunya!!!
Jofre
I n'he estat buscant aliançes, ya questa m'ha semblat la millor!!
Y bueno m'agradaria ingressar en CAT!!!!
Tardare mes o menys una setmana en enviar la solicitud (quan acabi de marxar e SSD)
Visca Catalunya!!!
Jofre
jovi5 (j- Invitat
Nose kin top sereu en el uni 49, pero si algu vol en el 37, tambe hi ha una aliança catalana que es top 27, am dos jugadors am mes 2 milions de punts siguen top 100.
Nosequin- Invitat
ESTEM OBERTS A TOTHOM; NOMES CAL ENVIAR SOLICITUD !!!
El Segador
El Segador
El segador- Catalans
- Nombre de missatges : 158
Data d'inscripció : 28/05/2008
Pàgina 1 de 1
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum